24 aug

tjoho :)

idag har jag varit i stallet, tagit hand om underbaraste conman <3 tagit massa med kort med min nya mobil, love it (a)
cooper hade stalltjänst så eftersom att jag skulle åka hem med jessica var jag kvar länge. när dom mockade och fixade borstade jag på spirit, åh underbara ponny <33 sen åkte alla hem, jag och jessica väntade länge på att hennes mamma skulle komma, medans tog vi kort på hästarna i hagen. men sen ringde jag mamma så hon komma och hämta oss. asså nu måste jag verkligen duscha, jag håller på att somna. förresten så la jag in bilder på min nya mobil från gamla, spec. på arnie, gud vad jag saknar honom :'/ <3 imorgon ska jag iaf till skolan först, sen skärholmen med mami.

spirits ponnybus <3 de gick inte att rotera bilderna, men dom är klickbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0