skärholmen

hejsan.  skolan idag har varit rolig, men även idag har de blivit väldigt lite pluggande.
åkte till skärholmen med mamma efter skolan. hittade en klänning (rosa, som är på reklam överallt) och en tunika från gina och ett par jeans från bikbok. alltid nice även om de inte var så mycket!
imorgon ska vi orientering på idrotten, hatar de. speciellt eftersom att de gick så dåligt sist. vi gick vilse så vi kom till sjunkmark och hade vatten till knäna och jag fick en stort sår över hela smalbenet. jessica kunde knappt gå får att hon gjorde illa foten. okej, de var lite överdrivet, men de känns som att de var så.
förresten, på fredag ska jag börja med godisförbud i en månad. (utom glass och tuggummi) har börjat äta så mycket godis, och i gamleby var de värst. vi får se hur länge jag lyckas hålla mig, men jag måste klara det.
nu ska jag göra rent kaninburen och plugga, jag är glad idag bara så ni vet (;

Kommentarer
Postat av: madde

Vi kan tävla mot varandra och se vem som klarar det längst ;)

2009-04-30 @ 12:40:25
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: alicia <3

saknar & älskar dej ronja! <3

fffaan, vad kul vi ska ha i sommar (a)



// din bonde alicia. <33

2009-04-30 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0