onsdag

hemma från en underbar dag i stallet, dock var vädret inte lika fint som igår.. väldigt blåsigt idag. men vad gör de när conman finns, som ni förstår har jag tagit hand om honom hela dagen. massa kärlek till honom.
har fått årets första påskägg från inger och tobbe idag, gulligtgulligt!
nu väntar jag på mat, och ikväll ska jag packa.
imorgon ska jag till stallet en stund på morgonen, sen ska jag åka iväg med pappa, pin och lina. först till pappas kompis, sedan till farmor och farfar. jag får låna mammas bärbara data så jag kommer kunna blogga endel där uppe (nere?). de kanske inte blir nått inlägg imorgon, beronde på när vi kommer fram och så. men iaf, jag kommer hem igen på söndag. och på måndag ska berit tävla på conman, kul :) hoppas verkligen tävlingarna blir av, lite irriterande annars..


gammal bild

Kommentarer
Postat av: camilla

ja, hoppas verkligen!

annars älskar jag människan på A ännu mer än vanligt....

2009-04-08 @ 21:09:42
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0