massa godis

i skolan idag har jag jobbat kurs med gruppen hela dagen. uppdarget skulle lämnas in idag, och vi blev verkligen klara i sista minuten. men jag stannade kvar i skolan för att renskriva allt eftersom att de var lite stavfel och så, sen hjälpte min lärare mig att göra klart alla instuderingsfrågor eftersom att dom skulle lämnas in tism med uppdraget. och gissa hur länge jag stannade, hela två timmar. helt sjukt att jag orkade :O
men mamma kunde iaf hämta mig i skolan så jag slapp åka buss, sen köote jag en stor godispåse som jag ska mumsa på ikväll när jag tittar på lets dance.
imorgon ska jag till stallet, sen på kvällen har amanda fest, vi skulle ha nått tema men jag har inte fattat vilket som bestämdes eftersom att de har varit lite olika förslag.
ciao!


Kommentarer
Postat av: therese

vad är header :p <3 jätte gärna (a)<333

2009-01-30 @ 20:20:00
URL: http://lillalyckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0