23 sep

Skolan. Hade NO-seminarium, sa inte så mycket. Efter lunch var jag på en kort musik fl. Resten av tiden har jag slösat bort.. Stannade kvar en timme för att ha ph som aldrig blev av, sedan en till timme för att ha matte som var helt onödigt eftersom att läraren tog redovisningar ist för att ge oss uppgifter.
Åkte till SKärholem med mamma direkt efter skolan för att köpa lite grejer.
Sedan direkt till stallet. Ponnyn sprang iväg från mig när jag skulle ta in honom ;O Har aldrig hänt förut. Red kort på volten, knappt en halvtimme. Helt okej, lite tung i handen. Skrittade av ute. Fixade det sista inna han fick gå ut igen och sedan stog jag där och väntade på bussen i mörkret.
Nu måste jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0