27 sep

Idag fick jag sovmorgon för första gången på länge. Sov till typ halvtolv och jag har nog inte gjort det sen jag hämtade Arnie. Vid tolv skulle vi ta tåget mot Södertälje så det var lite stressigt.
Mötte Jessica och Olivia i Rönninge. Carro, Jossan och Ellen på tåget och Bella i Södertälje. Vi gick runt med våra "partyhattar" och tutor och folk trodde vi var helt craazy. Men vi gick till ett cafe för att fika och fira Olivia. Satt där och bara pratade vilket var jätteskönt!
Åkte hem och sedan körde mami mig till stallet vid fyra. Red även idag ett hårt dressyrpass på volten och det behövs. Helt okej men långt ifrån att jag ska kunna säga att det har gått jättebra.
Arnie fick inviga sitt regntäcke. Lite långt i bogen men annars satt det helt perfa! Unghästarna tyckte att täcket var jätteintressant, så söta!

Måste bara säga grattis till laget som tog hem hela allsvenskan idag, jättekul! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0