13 aug

tjoho!

idag har jag varit i stallet igen, conman hade rullat sej rejält! så borstade på honom massor, skithäst :) han va iaf supermys hela tiden. hästen är underbar <3 annars hängde jag mest runt med jessica, and alla andra.
tango blev dålig igen och åkte till veterinären. hoppas han blir bra! jag och jessica stog och gosade lite med hot spot i sjukhagen, har aldrig tänkt på hur otroligt söt han är igentligen. om han inte vore så ovårdad är han en jättefin ponny! nu är jag i söderhamn igen iaf, ;b
Jag och jerry ska byta rum nångång, men jag har typ jättetaggad (a) ska fixa de fint nu, kasta massa grejer. Jag har så otroligt mkt grejer. Måste måla om jerrys rum då, han har typ blått. och nejtack de vill inte jag ha!
ciao

<3 <3 <3
jag och conman,            hotspot,           conman sötnus <3

Kommentarer
Postat av: v

du har verkligen rätt om det där med hot spot, tänkte faktiskt på de idag (;<3

2008-08-14 @ 20:59:37
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: c,

vad vill du ha för färg då? =)

2008-08-14 @ 22:38:47
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0