18 aug, a <3

Tjoho där!

nu är jag hemma efter en helg i sundsvall. har inte kunnat blogga iaf. Trådlösa internet var sjukt segt. Vi gick upp vid 5-6 och kom hem vid 11, halv 12 varje dag. men jag var ändå inte speciellt trött. Jag har iaf haft de superkul på biltävlingarna. Orkar inte gå in på detljer men S vann sin klass igen, precis som i skellefteå :)
Ska igentligen på planeringssamtal i skolan med mamma idag. Mamma kan inte komma så jessica (min lärare) ringer mig och frågar om jag kunde komma själv. Shit, vad läskigt att gå till skolan helt själv :O de är ju typ inga av mina lovely vänner där heller, tur att man inte har en äckelpedofil lärare! Ska iaf vara i skolan halv fyra, efter ska jag till stallet. Skickade sms till inger, och hon sa att conman saknade mig. hah :) <3
ciao

Kommentarer
Postat av: v

skulle du till stallet idag vid 4 ? :O

2008-08-18 @ 17:43:53
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: c,

taha :P

2008-08-18 @ 20:19:40
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0