18 aug

de vart visst lite ändrade planer idag, de vart inget planeringssamtal för min del. orkar inte skriva hela långa historian.. men kom iaf till stallet vid fyra. tog hand om min kära vän conman :)<3
förresten trodde jag att de va dressyr imorgon, men så var de tydligen inte.. så jag får vänta ända tills på lördag innan jag får rida. jag dör om jag får nikita! nej faktiskt inte, men vill rida spirit eller banjo. är heltaggad på dom just nu! men så blir de väl inte, nikita är väl lite rolig hon också :) ska försöka rida igen i veckan innan jag ruttnar..
imorgon är de stallet igen <3

Kommentarer
Postat av: c,

det är väl bara välja spirit /banjo då da. vrf vill du ha de å inte nikita?

2008-08-19 @ 08:48:53
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0