19 aug

tjoho där :)

mötte vanessa i tumba vid 12, sen drog vi till stallet. Vi åt först när vi kom dit, sen borstade jag lite på en skitig häst vid namn conman <3, han hade nämligen rullat sig idag också. de börjar bli en vana för mig att då står en lerig häst där när jag kommer, han rullar sej hela tiden nu! aja, sen när jag borstat bort de värsta skulle han tydligen ut igen, skönt för honom :) så jag släppte ut honom i några timmar. medans hade jag och vanessa funny :) vi va så busiga och hoppade från höloftet i karantän. (a) tog in conman vid halv fyra och borsta de sista innan jag åkte hem! måste bara säga att spirit är en vääääldiigt söt ponny <3 jag har bestämt att åka till bygget <3 på höstlovet, måste träffa arniebanan. vanessa följer självklart med då, måste bara prata med staffan. kom bara på den iden, men de kan ju vara trevligt även om de är riktigt långt kvar :)
nu; ska jag baka kladdkaka, mums!
ciao

Kommentarer
Postat av: c,

åh mums kladdkaka

2008-08-19 @ 20:07:04
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: v

självklart följer jag med! ;D<3

vi kommer att få fett med status när alla läser våra bloggar och ser att vi vpgade hoppa, haha !

älskar dej <3

2008-08-19 @ 20:26:09
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0