22 aug

tjo bror!

nu har jag typ massor att berätta, ska försöka skriva allt så kort som möjligt. Dagen började iaf med skola, igentligen skulle man typ plugga idag. tänkte att jag skulle göra en gammal rest i bilden. men fick inte så mkt gjort, måste verkligen skärpa mig. har ju hur mkt som helst att göra ^^ efter skolan hade jag och jessica lite tråkigt så vi åkte hem till filip. där bakade vi kladdkaka, supergod. jag och jessica kikade lite i hans garderob och hittade massa balla kläder som han inte använder.. så vi har bestämmt hans outfit på måndag. Sen gjorde vi inte så mtk mer, hans mamma var jättegullig och hans hus var jättefint! hittade mina drömbrillor hemma hos honom också (a) sen åkte vi hem, mamma hämtade oss i tumba. sen svängde vi in på "nära dej" där mamma hämtade de hon beställt i födelsedagspresent. eftersom att jag var så nyfiken så fick jag öppna den tidigare och där låg min älskade bajentröja :D tack mami! <3 asså jag fyller år imorgon (a) , sen är de första ridningen för mig. :) de blir nog en bra dag :) nu ska jag städa mitt rum, imorgon kommer släkten hit :) ciao

jessica tog lite bilder hemma hos filip idag, kan nog ladda upp dem sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0