25 aug

Tjena!

idag har jag varit i skolan, ar inte så mkt att berätta. de hände typ inget speciellt. men kursen har iaf börjat, och jag gjorde klart mitt eng steg idag också. Sen har de kommit nytt får i år att vi måste stanna kvar en gång i veckan med typ fyra andra personer för att ha PH, jag, jessica, jessica, olivia och haidar har varje måndag. Efter de åkte jag hem, där mami väntade så vi åkte till skärholmen och köpte lite kläder. har inte orkat ta några bilder ännu. men gör de nån annan dag. Sen åt vi lite kinamat, träffade jejja :) och sen åkte vi hem. Nu har jag och vanessa precis skickat mejlet till bygget :) men nu måste jag; träna sp glosor (läxa), fixa hammarbyhalsbandet och duscha. Imorgon är de skola, sen stallet och specialdressyren!
ciao

Kommentarer
Postat av: Moa <3

vadå för bygge ?? <33

2008-08-26 @ 19:49:07
Postat av: v

bygget, hell yeah! ;D<3

2008-08-26 @ 20:48:03
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv moa: nybygget!

2008-08-26 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0