26 aug

tjoho där!

skolan idag som vanligt.. och de hände inte så mkt, som vanligt. ärligt talat kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. men fick lite gjort iaf. efter skolan åkte jag till stallet. måste bara berättat att jag typ höll på att dö på vägen dit. sjukt jobbigt att gå ;b aja, borstade och fixade med conman. fick redan på att de inte skulle bli nån specialdressyr idag för att de va brist på hästar. så jag vart typ jätteirreterad. sen tänkte jag åka hem. men då skulle de bli special iaf, de hade blivit nått missförstånd som jag fattade de. Fick iaf lollipop, ibörjan gick de inte alls bra. men de gick lite bättre mot slutet. men de va kul att rida igen :) imorgon är de skola och stallet igen!

förresten kommer jag och vanessa inte åka till bygget på höstlovet och hälsa på, arnie kommer inte vara hemma då :'( saknar ponnyn massor <3
ciao!


Kommentarer
Postat av: v

bajs bajs bajs! :(<3

2008-08-27 @ 18:33:56
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Moa <3

hade ni tänkt att åka dit !? då skulle jag villjat va me !! mååste ses snart tjejor :')

2008-08-27 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0