28 aug

tjo!

idag har jag varit i skolan, vi hade idrott. ute :O vi spelade fotboll och de va jättekallt. och cpfredrik va heeelt galen och tog allt på blodigt allvar så jag fick panik på grabben så jag kunde inte spela. de är hans fel om jag inte får bra betyg i dehär!
efter lunchen så fick jag typ inget gjort.. på återsamlingen skulle vi igentligen till fadder, men sen fick vi ha rosie. men de hände lite grejer i skolan så hon var tvugen att sitta i samtal. stackars oskar säger jag bara! weman fattar (a)
efter skolan har jag inte gjort nånting. ska alldeles strax gå upp till ishallen och titta på jerrys match.
ciao

förresten hade jag hela 45 besökare igår, kommentera också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0