29 aug

tjo!

idag har jag varit i skolan, på morgonen gjorde jag ingenting.. satt typ i ett grupprum med jessica, jessica, olivia, markus och jesper. till lunch fick vi välja på nån äckelbiff och lasagne. lasagnen var god :) efter lunchen så typ satt jag och olivia och vänta på jessica (lärare) väldigt länge. fick lite godis av markus så länge. sen var jessica klar, så hon hjälpte mej lite med kursfrågorna. så fick dom klara. :) sen var dagen typ slut, skolan har börjat med att återsamlingen på fredagar ska vara 45 minuter lång ist, jag dör. och sen om man kommer för sent på samlingarna får man kvarsittning. shit asså! jessica och olivia tog tåget hem så jag åkte buss själv, amanda var snäll och väntade med mig tills min buss kom. hemma har jag typ tråkat, målat lite på mitt rum. men pallade inte så mkt, för de va tråkigt.
om ni vill veta nått kul så ska jag och jessica börja cykla en gång i veckan. och börja på vattengympa en gång i veckan. fett kul, hah :) asså inte såndär vanlig cykel, utan såndär som är "fast" på marken, och sen kommer de vara nån "lärare" där så gör man lite "övningar". imorgon ska jag rida, och ta hand om conman. kanske åker med till nrj, om jag pallar och om de inte regnar.
ciao

Kommentarer
Postat av: c,

spinning? :P

2008-08-29 @ 22:53:34
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0