:'(

jag kämpar, kämpar för att hålla tårarna inne. de går inte att förklara med ord hur mycket jag saknar arnie.
många tänker att de "bara" är en ridlägerponny, men för mig är det mkt mer. en underbar ponny, som betyder allt för mig. han har blivit en del av mig, utan honom är de inte "jag". har mejlat med åsa, tänkte komma och hälsa på på höstlovet. men fick veta att han går på ridskola. och de tog hårt, för de första kommer jag inte få träffa honom, sen att han får kämpa på ridskolan, gå flera lektioner i rad. jobbiga ungar som drar i munnen. usch :'( vill att han ska vara hos staffan och åsa nu. men så är de inte, vi ses nästa år <3


jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: v

saknar ord. <3:'(

2008-08-27 @ 21:53:25
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: c,

åk till ridskolan då ?

2008-08-27 @ 22:33:23
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: Viktoria

ja vet precis hur det känns... saknar rosie med<3<3

2008-08-28 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0