födelsedag

nu har jessica och olivia precis gått hem. tänkte berätta lite om min dag.
den började med stallet och ridning, fick banjo och jag var superglad! :D fast vi hade markarbete, och igentligen gick de inte alls bra. men jag känner att de bara är onödigt att "sura" över de. tur att jag har världens bästa ridlärare, anna! (enligt mej) känner att de kommer bli svårt att byta grupp om jag kommer in i nån annan.. nästa gång har vi hoppning, vill nog ha nikita, eller kanske spirit. iaf, jag hann inte fixa nånting åt conman, men gosade lite med han i hagen :) sen åkte jag hem, duschade och städade klart rummet. sen kom min lilla släkt och vi åt tårta och negerbollar :) skriver vad jag fick i present här under:
mamma: hammarby tröja
andreas: 500 kr
mormor & morfar: 1000 kr
farmor & farfar: 300 kr, och ridlägret i sommras
pappa, pin & lina: mobil
jessica & olivia: armband & halsband

så nu har jag en telefon, så man kan ringa igen :) fick en sony ericsson W890i, jessica sa att de va en som som du har vanessa ;b tack till alla som kom ihåg min födelsedag <3

Kommentarer
Postat av: c,

grattisgrattis :) <3

2008-08-23 @ 22:40:42
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: Moa <3

Grattis VÄRDENS finaste Ronja ! <333 älskar deej massor!!!!!

2008-08-23 @ 23:04:04
Postat av: jossan

hihi sötnos, spirit är min ;P <33

2008-08-24 @ 09:55:30
URL: http://kyyss.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes, de är en sån som jag har, grattis igen! :D<3<3<3

2008-08-24 @ 11:56:15
Postat av: josefine

sv. haha sure, men jag ska ha han på lördag gumman :) <3

2008-08-24 @ 21:47:37
URL: http://kyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0