i <3 sommarlov

åker hem från söderhamn imorgon så jag kommer komma till stallet på tisdag och onsdag :) underbart!
fredag-söndag är jag i sundsvall på dragracing. dock kommer vi sova i söderhamn varje natt för att de är fult i trailern.
på lördag är de första ridningen, men den missar jag. har avbokat, och anna är inte heller där, så.
på måndag börjar skolan, typ. ska bara ha planneringssamtal typ 14:30 (?) sen är jag ledig tisdag och onsdag, så då blire stallet såklart :) på den tisdagen är de terminens första dressyrspecial. sen på den torsdagen är de "riktigt" skoldag, då får jag äntligen träffa alla underbara vänner som jag inte sett på hela sommaren, miss <3 då börjar de "riktiga" livet igen, jag dör! vad jobbigt.. men nu ska vi inte prata om de, nu ska jag njuta av sista veckan på sommarlovet (sorligt nog).

Kommentarer
Postat av: c,

då åker du förbi mitt landställe x)

2008-08-11 @ 21:07:37
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: c,

det är väl tisdagen efter skolan har börjat som specialen börjar?

2008-08-13 @ 21:15:43
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0