sista sommarlovsdagen

japp, idag har de varit sista sommarlovs dagen. tillbringades i ett underbart stall med underbara hästar och vänner!
tog hand om conman borstade och gosade med honom, han rullade sig inte idag :D duktig häst :) sen kom jessica, och då åt vi. jag hade köpt underbar lax, love it <3 sen har jag mest sprungit runt med alla sötnusar :) kunde inte rida igen för de va brist på hästar :/ men kollade på jessicas lektion, då kände jag bara för att hoppa upp på banjo hela tiden. känner verkligen för att rida honom. sen har jag dunderpussat massor på spirit, hela tiden (a) söt ponnie <3 jag kom på en sak, eftersom att jag fyller år på lördag kan jag önska mig att få rida banjo i födelsedags present, av anna (a) haha, mobbat!
nu är klockan massor, borde igentligen ligga i sängen och sova. måste duscha nuuu! efter skolan imorgon är de stall igen! ciao


Kommentarer
Postat av: c,

tror du inte att nikita har lsutat gå utdelad nu då? jag menar jossan hade ju henne förra gången!



conmans present kanske var att inte rulla sig idag, haha! :P



hur var det med aktai idag då? =) <3

2008-08-20 @ 22:17:35
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0