skolstart

tjoho!

idag var de första skoldagen, trevligt att träffa alla vänner igen :) vi hade kick-off, man skulle typ gå runt till olika stationer där de va olika grejer att göra. sjävklart vann "sveriges ballast klass", höhm. :) imorgon blir de hard work work, direkt. ingen mjukstart inte.. åkte iaf till stallet efter skolan. tog hand om lille söte bäste conman <3 asså jag blir galen när jag kollar på lektioner, jag läääängtar tills på lrödag så jag kan få rida :) banjo, i dressyr tack! (a) hoppas!
nu ska jag duscha, och sen försöka sova. ciao


Kommentarer
Postat av: jessica

yeah, vi får hoppas det ;) <3

2008-08-21 @ 22:12:36
URL: http://jessicaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0