conm. make my day!

imorse skulle jag få skjuts av vanessa från tumba till stallet, men tror ni inte att jag försöver mig då? så när jag igentligen skulle vara i tumba, låg jag och sov. men vanessa och hennes supersnälla låtsaspappa kom och hämtade mig hemma. så jag inte missade ridninge, tusentack!
red nikita och vi hade dressyr, och vi gjorde precis samma övning som förra gången. de känns helt omöjligt att göra den med henne, de blir så konstigt alltihopa, så de gick verkligen inte bra, gav upp på innan slutet och skrittade, sen när alla ridit klart övningen och travade så fortsatte jag rida igen, då var hon fin och duktigt. men nånting var fel med henne idag..
efter ridningen fick jag pengar av jossan så jag kunde äta mat, eftersom att jag glömde de imorse. tack jossan, du ska få tillbaka dem!
sen tog jag in conman från hagen, som faktiskt inte stog i "sin vanliga" hage. borde vara roligar för honom med nytt. spolade av benen och borstade lite efter en stund.
sen skulle v rida z, så jag kollade/hjälpte och följde med henne till vallen. men den historian får ni läsa i hennes blogg.
när vi kom tillbaka borstade jag mer på conman, sen kom berit och vi gick ner och satte bandage på hans kronrand som han gjort sig illa på igen.
sen kom pappa och hämtade mig, nu ska jag äta.

Kommentarer
Postat av: c,

sv: nääe, mickis. jag låg på sjukhus då..

men det är fin iaf =D

2008-12-06 @ 20:18:10
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0