god morgon

vaknade för ca en timme sen, jag gillar inte att sova såhär länge, de känns som om hela dagen har gått...
men de var skönt, har inte sovit ut på riktigt länge, men så är de om man ska till stallet! :)
idag är de ju nyår, fick nyss reda på att vi ska gå bort till andreas brorsa och fika vid två. hans son fyller år idag, vi var där och ficka förra året också. tänk att fylla år på nyår, vet inte om man ska se de bra eller dåligt..?
dehär med nyårslöfte går inte så bra, jag kommer inte på något bra. camilla kommenterade att hon bara ska äta godis på lördagar. och de kan vara bra, för jag skulle aldrig kunna klara mig utan godis helt. men jag är osäker på om jag änns skulle klara att bara äta på lördagar..
lovar att lägga in bilder på kläderna sen, synd bara att jag inte har en bättre kamera än mobilen. men får be mamma ta kort så får de duga (;
nu ska jag göra iordning mig, vi ska gå snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0