JULLOV

äntligen har vi jullov! fyfan vad skönt :)
somsagt åkte jag tillbaka till skolan sen för att gå och se avslutningen. vissa var bra, andra mindre bra. älskar iaf när dom spelar trummor, så jävla ballt! sen fick vi våra betyg, vet inte vad jag ska säga. slösade typ bort halva terminen så de kunde sett bättre ut. men jag är nöjd eftersom att de blivit ganska stressigt. men nu är de över, i några veckor!
och nu ska jag göra som jessica gjorde i sin blogg, skriva vad jag ska göra på lovet!

+ fira julafton tre ggr, med mamma och släkten på den sidan,
med jessica och hennes släkt på kryssining, men pappa och släkten på den sidan.
+ såklart vara i stallet, massa tid med conman. <3
+ vara med vänner, nån som vill göra ngt?
+ vanessa och jag skulle träffa moa och viktoria igen?
+ åka och hälsa på leia. <3
+ nyår, kanske tjejmiddag med några från skolan.


nån jättegammal bild,
saknar håret..

Kommentarer
Postat av: v

klart vi ska träffa dom igen! :D

<3

2008-12-18 @ 21:34:54
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Viktoria

vi måste träffas på lovet! ;)<33

2008-12-19 @ 10:19:04
Postat av: Moa <3

jaa Absolut! <3333

2008-12-19 @ 23:25:07
Postat av: jessica

fett smörig vanessa! :O

2008-12-20 @ 15:08:16
URL: http://jessicaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0