hemma från kryssningen

jadu, nu är jag hemma igen. jag vet inte vad jag ska skriva, de har hänt så otroligt mycket saker!
jag och jessica har blivit förföljda väldigt mycket, av typ små äckelkillar och äckliga turkar (inge illa menat). men de va så mycket kineser och turkar som var så äckliga, asså jag fattar inte vad dom tänker med, vi är faktiskt  bara 14 år.
aja, vi har också sett en naken man, haha. han kom typ ut från sin hytt helt naken och förvirrad. ingen trevlig syn! xp
sen lyckades jag och jessica ta oss in på en club med 18-års gräns, lätt som en plätt!
vi lärde också känna några nya människor. en kille bodde faktiskt i tumba, han var vääldigt full men rikitgt snäll och rolig, fast han var 18 år.
sen när vi skulle ta luft från clubseven, eftersom att de var helt omöjligt att andas bland all rök där inne så lärde vi känna (känna och känna, han var konstig) en kille från växsjö eller vad han nu sa. han visste nog själv inte var han bodde. han var så jävla full, så vi drev lite med honom. vi sa att vi också bodde där, han sa att han skulle skydda oss om de händer oss något för att han hade värsta gänget och kände värsta människorna, sen visade de sig att de va hans "fiender" och om dom skulle träffa varandra skulle han dö, och blabla. han hittade på så mycket så tillslut sa vi att vi skulle sova för att slippa honom. han skämdes rätt mycket dagen efter!
så fort man gick någonstans fick vi höra "tjejer, ni ska väl inte gå och sova ännu?". Vi gick typ och la oss vid 5, ändå var jag inte så trött imorse när vi skulle upp och äta frukost. men alla andra var typ helt döda idag! vi gick iaf av båten nångång efter fyra på em. jag köpte lite godis innan vi gick av också.
men de har varit jättekul, och nu efter kan man skratta åt alla äckliga människor, de är lite komiskt!
förresten, tack för alla godjul sms, men jag kunde inte svara för att mobilen vart cp på båten

Kommentarer
Postat av: v

haha, härlig julafton! ;)

<3

2008-12-25 @ 21:28:02
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0