höh

tänkte bara skriva lite ointressanta grejer.
imorgon ska jag följa med mamma till jobbet vid sju(!) när hon slutat vid 11 ska vi åka till skärholmen och jag ska titta på nånting att ha på nyår, kanske är lite sent ut. men vi får se (; sen när vi är klara där kör hon mig till stallet, där fixar jag till conman snabbt sen kommer mamma och hämtar mig igen. då åker vi hem, jag måste duscha och packa. sen åker hela familjen upp till söderhamn och där firar vi nyår! på fredag tar jag bussen från söderhamn till centralen själv eftersom att dom andra stannar kvar längre. sen åker jag till stallet. är ensam hemma tills dom kommer hem på söndag(lördag) igen. nån som vill sova här?
haha, jag kommer kunna blogga i söderhamn. men ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0