hööks

idag var jag först i stallet, berit hade precis ridit conman när jag kom, och dom invigde de nya schabraket :)
så jag borstade och fixade till den söta pollen, som var mys idag. sen kollade jag lite på kandarkursen.
vid tre åkte jag, vanessa och sofi efter en del problem (haha!) till hööks. hittade igentligen inget speciellt men jag köpte att par stövelstrumpor, ett par vanliga ridstrumpor och ett par ridhanskar. eftersom att jag hade presentkortet som jag fick också!
sen åt vi på donken, de va fräscht! sen gick vi in på ikea och väntade på bussen och besökte toan, bara så alla vet!
sen åkte vi hem, mamma hämtade mig i tumba för att de va kallt och jag orkade inte vänta på bussen.

Kommentarer
Postat av: v

vi är skönast ;)

eller ialafall jag! hej självförtroende :D

<3

2008-12-28 @ 20:28:39
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0