ingen klänning

hej alla kottar
imorse åkte jag och jessica till stallet, eller jessica missa bussen så jag väntade på henne i tumba, hah. i stallet har jag bara tagit hand om underbara conman och fixat till honom. <3
sen vid tre kom mamma och hämtade mig och vi åkte till skärholmen, skulle hitta en klänning att ha på mig på julafton. men jag hittade inget, verkigen ingenting. blev helt galen! men jag får ha samma som i lördags..
men sen åkte vi till kungens kurva, där köpte jag iaf vanliga svarta pumps, en vit kofta och ett halsband med nån ängel på. så de ska jag också ha på julafton, med mina guldiga örhängen.
imorgon ska jag först vara i stallet och ta hand om conman, han och inger ska få sin julklapp, tkr ni jag ska slå in den eller ge den vanligt? sen kommer nog mamma och hämtar mig efter jobbet. sen hemma ska jag packa min väska och förbereda allt för julafton! de kommer bli så jävla kul med jessica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0