jacka

idag på morgonen i skolan skulle jag jobba kurs, men var inte på så bra humör så jag fick inte så mycket gjort. efter lunch redovisade jag och amilia svenska. och de gick bra och olivia(lärare) tyckte att allt såg bra ut. sen tog jag ett nytt tag i kursen, och de gick mycket bättre och jag gjorde klart hela boken som man skulle göra. på återsamlingen renskrev jag den, sen stannade jag kvar en stund för att göra matteprov, och jag tror de gick bra. idag var de sista dagen att plugga för imorgon början dom sätta våra betyg. vi är igentligen lediga imorgon, men måste till skolan och redovisa två steg i eng för att få nått betyg. nästa vecka har vi ju prao :)
efter skolan åkte jag till stallet borstade på conman och fixade allt. sen kom mamma och hämtade mig.
vi åkte förbi "nära dig salem" och hämtade min jacka som har kommit.
den var inte riktigt som jag tänkt mig, men den är varm och skön. jag kan inte bestämma om jag gillar den eller inte, så upp till er. är den fin?


dålig bild, mkt fint med ridkläder också..

Kommentarer
Postat av: Madde

Den är jätte fin!

2008-12-04 @ 21:19:35
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: olivia

faan va fin behåll den! :D<3

2008-12-05 @ 08:54:22
Postat av: v

jag tycer den va fin iaf! :D<3

2008-12-05 @ 18:31:16
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0