ledsen hund

hej alla bananer
idag har jag varit i stallet, har fixat allt till conman. har har varit supermysig idag, men när jag skulle borsta de sista innan jag skulle hem så började perre hålla på med nån högtryckstvätt eller nått precis utanför conman fönster. så han håller på att skita på sig, haha stackarn vart jätterädd och sprang runt i sin box helt spänd. men sen efter en lång tid så slutade perre och conman lugnade ner sig. tur att mamma var lite sen så jag han borsta de sista och mocka också!
sen åkte jag och mamma runt lite överallt och köpte lite grejer. sen köpte vi en julklapp till crita, ett jättestort ben. fast hon såg när jag slog in den sen så hon vart en ledsen hund som inte fick julklappen nu.
men imorgon får hon den! för imorgon ska jag fira julafton med mamma, mormor, morfar och några mer i släkten.
men såklart ska jag rida först, sista ridningen, sista ridningen i gruppen, och sista ridningen för anna. tråkigt! jag har ridit för anna ända sen jag började rida. de är därför jag gillar henne så mkt, de är hon som fått mig att utvecklas från den lilla nybörjaren till den jag är idag, de är hon som fått mig att börja rida och gilla spirit och nikita. tack! :)
sen ska jag också ta hand om conman så mycket som jag hinner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0