luciashow

tjoho!
idag kom jag hem från farmor och farfar, kul att träffa dem igen för de var riktigt länge sedan.
pappa körde mig direkt till stallet. hjälpte till på luciashowen. fick vara "extraledare" ifall grå skulle bli jobbig. men han var lugn. sen gick jag runt med spirit länge tills sofi skulle rida. sen kollade jag lite på dem sista nummerna!
efter luciashowen tog jag hand om conman, borstade och fixade. <3
sen skulle jag hem, gosade med donpedro medans jag väntade på mamma.
imorgon är jag ledig, och de hade jag helt glömt bort. om inte frejd hae ringt mig hade jag gått till skolan imorgon.
eller asså jag ska ändå ditt och fixa matten, men inte lika tidigt så lite sovmorgon får jag. sen åker jag till stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0