lyckad dag

idag när vi kom till skolan fick vi en frukostpåse med juice, macka, mandarin och yougurt. de tyckte jag var gulligt :)
under dagen har jag fått rätt mycket gjort. har varit på seminare och  redovisat matte, de gick bra. sen varit på labb, som var tråkigt.
sen åkte jag till stallet i regnet. tog hand om conman och fixade allt till honom <3
sen var de special, fick nikita. de gick myyycket bättre än i lördags, så de var kul. hon var inte så stressad som i lördags, på slutet gick de bra och fick fina ökningar :)
sen måste jag berätta något pinsamt, riktigt pinsamt. men jag hade helt glömt bort att de igår var första december. och de betyder två år med bästa conman. ooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0