ost

globen igår var riktigt roligt, jag och jessica skrek hela tiden (; vi träffade jejja, angelica och monaya. så vi satt med dem en stund men sen var vi utslängda för att vi satt i trappan. så vi satte oss på våran plats igen. tjejen brevid mig var riktigt konstig, hon komenterade varje lilla grej. lixom, om hon nu är så duktig varför sitter hon då på läktaren. sen så hade hon matsäck med sig, så hon tog upp sina grejer och gjorde iordning en macka, hon hade en hel ostförpackning med sig.
jag köpte en julklapp till conman också, de var jättesvårt att hitta nått fint, men sen köpte jag ett dyrt schabrak. men conman är bäst så!
idag orkade jag inte gå upp i tid, så jag kom lite sent till skolan.
jag har haft samtal med maria, ganska onödigt faktiskt. sen på em jobbade jag med kurs, och fick rätt mycket gjort.
nu ska jag äta, sen måste jag verkligen plugga!

Kommentarer
Postat av: c

ojdå va kosta schabraket då? :P

2008-12-01 @ 18:05:09
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: c,

sv: varför får jag inte veta? ;p

btw, hur ser det ut? =)

jo :p

2008-12-01 @ 19:58:47
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0