praodag 4

idag på praon fick jag följa med linda e och don pedro till clinicen. jättefint ställe, och dp va snäll. dom skulle bara sko en hov. så nu är han frisk och får gå ut i hagen och kan börja sättas igång igen. kul att åka dit faktiskt, även om de tog lång tid dit, så berättade linda en maaassa grejer! linda berättade också att personalen hade pratat om vem som ska få börja i p5:an eftersom att de blir en plats ledig. sen när vi kom tillbaka så sa anna att jag fick den platsen, så jag börjar där nästa termin. fast faktsikt så vet jag inte om jag verkligen vill de, menmen.
iaf när vi kom tillbaka lastade vi ut dp och jag fixade lite med honom, sen var de inte mkt och göra innan de va lunch.
på lunchen hade jag och jessica väldigt roligt, haha (a) efter lunchen spolade vi alla hästar och fodrade innan vi slutade.
sen gjorde jag inte så mycket, borstade lite på conman <3 kollade på jessicas och p5an lektion.
nu är jag hemma, ska duscha och sen sova.
imorgon är sista dagen på prao, ärligt riktigt tråkigt. skulle kunna praoa i fler veckor till. de är så skönt att bara vara i stallet.. :/
don pedro

Kommentarer
Postat av: v

kul att du ska få böja i p5:an!

<3

2008-12-11 @ 22:05:18
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Emma

don pedro är sötast! <3

2008-12-15 @ 16:01:51
URL: http://typeemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0