praodag tre

imorse när jag kom till min busshållsplats kom jag på att jag glömt ridkläderna hemma, så jag sprang hem och tillbaka till bussen på ca två min, och i vanliga fall tar de typ fem minuter att gå dit. jag har nog aldrig sprungit så snabbt men jag hann iaf med bussen.
vi kom till stallet vi åtta, de va ganska lungt på morgonen igen eftersom att gymnasiet var där. men vi fixade allt de vi skulle. innan lunch fick vi rida, först red jag banjo för att han var så dum mot dom små barnen på lektionerna, han var duktig. sen bytte jag och annica så jag red sheila. hon var konstig, ena stunden jättefin andra stunden helt borta. inte riktigt min typ av häst. men de var kul iaf! sen åt vi lunch, efter de spolade och borstade vi alla hästar.
när vi slutat så tog jag hand om conman och fixade allt till honom. <3
nu ska jag äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0