sista praodag

ett kort inlägg.
igår var de sista praodagen, fan vad jag kommer sakna de..
sen berättade linda e att vi skulle få vara med i annicas hästgrupp och rida. dom hade hoppning och jag fick kask. gillar verkligen inte den hästen och sen hatar jag att hoppa. så tillsammans vart de pannkaka, alltså gick de jättedåligt!
sent på kvällen tog jag mig ork och borstade på bästa conman, sen kom dom och skulle fodra och låsa.
idag/nu ska jag åka till farmor och farfar i katrineholm med pappa, pin och lina. skulle hinna rida imorse med lovade jessica att rida ist för mig.
men jag kommer till stallet imorgon på em nån gång :)
förresten var de idolfinal igår, tycker att båda var lika duktiga, men kul att kevin vann!


Kommentarer
Postat av: Kelly

Kask är ju söt, iallafall att hoppa :)

2008-12-17 @ 16:16:29
URL: http://cerezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0