specialavslutning

skolan idag var helt onödig, först hade vi en tävling som man skulle vinna en björn(gosedjur), dom har inte räknat poängen ännu men jag tror att våran klass vann, igen. för vi har nämligen vunnit björnen förut.
efter lunch satt vi och diskutera skumma grejer i klassen i typ två tim, också helt onödigt.
sen åkte jag och jessica till stallet, berit skulle precis rida, så jag tittade lite sen tog jag upp honom när hon ridit klart. sen gick jag och lekte med jessica och alla andra. tills jag gick och borstade på conman. han fick damp och sparkade mig på benet, läskig häst ibland. men de gick bra, sen var han snäll igen. <3
gav maten till honom sen gick jag ner och gjorde iordning banjo. fick han på specialen idag.
de gick mkt bättre en tidigare, de börjar gå framåt. men jag lyckas aldrig få de riktigt bra..
mot slutet fick vi hoppa lite, shit asså. vi flög över som gudar, haha nä inte direkt. men jag är jättestolt över att jag hoppade. så de var roligt, men läskigt även om de inte var speciellt högt. så nu var de sista specialen för terminen, roligare avslutning än sist iaf :)
imorgon är de skola, vi ska se på film. sen är de inspelning för erik och mackans nya program som sofi bjudit oss till. så ska dit med jess&olls :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0