studiedag

idag mötte jag frejd i tumba sedan gick vi till skolan, skulle fixa en grej med matten men de gick inte så bra..
sen åkte jag till stallet, när jag kom till ridskolehagen såg jag att nova stog på fel sida om staketet, så jag gick in i stallet och berättade de för bettan sen gick jag tillbaka och hämtade henne så hon fick följa med in.
sen kom sanna så hon fick hjälpa mig att göra en granriskrans till conman, den vart typ lite konstig men jag hade inget att pynta den med heller..
sen tog jag in conman, borstade på honom tills berit skulle rida. då tittade jag lite sen fick jag skritta av honom.
efter emfodringen borstade jag lite till sen åkte jag hem.
nu ska jag duscha, sen ska jag kolla på boston tea party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0