tredje gången

nu är jag hemma igen från farmor och farfar. jag var där från igår till idag.
igår åt jag julbord för tredje gången. sen har vi öppnat julklappar, fick inte så mycket eftersom att jag inte kommit på vad jag ska önskat mig. sen så har farmor opererats så dom har inte riktigt hunnit! men jag fick mera lila kuddar till min soffa, jättefina! sen fick jag presentkort på bikbok och ginatricot. och tomten kom faktiskt, jag börjar alltid garva lika mkt för att lina inte fattar nånting.
idag åkte jag med pappa, pin och lina för att kolla på tompas stuga, dom hade ingen värme så jag frös ihjäl. men sen åkte vi tillbaka till f&f och åt thaigryta till lunch.
sen åkte vi hem, jag sov hela vägen så de gick snabbt! pappa körde hem mig, så jag bytte om sen körde han mig till stallet.
inger skulle precis rida på conman när jag kom, så jag mockade och fixade. sen kollade jag när hon red lektion för berit. gick lite med honom efter, sen tog jag upp honom till stallet och borstade av honom lite snabbt och sen gav vi alla maten innan jag åkte hem.
nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0