ons-tors

hej alla.
jag hann aldrig skriva nått igår, men kan berätta lite nu.
i skolan såg vi bara på film, den var riktigtriktigt tråkig. och jag dog för att man satt som en tant i domdär stolarna.
när vi slutat åkte jag hem till jessica, där åt vi lite och de.
sen tog vi bussen till hallunda, där mötte vi upp amanda, sen sofi. även ruby och alison var där och några till. vi gick till sofi's skola där vi mötte massa andra människor. sen satte vi oss på värsta bussen. asfin, och vi åkte till nacka.
vi fick direkt komma in i ett rum där vi fick vänta på att dom skulle släppa in oss i studion. de såg ut som om de skulle vara nått barnprogram inne i studion. vi fick inte så bra platser, så jag satt på en två cm tjock planka. snacka om att jag fick ont i rumpan. programet som spelades in var erik och mackan herren på täppan, dom tävlar typ om pengar. själva utmaningarna var väl inte så "hemska". men de var ändå kul, vi skulle hålla på en kille som hette patrik. de gick väl bäst för honom i början, men han hade bäst hejarklack iaf! de slutade typ halv tio efter många omtagningar. när alla andra åkt var de bara dom " från patrik" som var kvar, för de hade blivit något fel när dom bokade bussen. alla frös jättemycket, men sen öppnade dom som jobbade där så vi fick komma in en stund, dom bjöd på frukt och allt. efter att vi väntat på bussen i säkert mer än en timme kom den. jag var jättetrött, men jessicas snälla mamma kom och hämtade oss i hallunda. jag gick och la mig typ halv ett så jag sov bara i fem tim inatt. men de var kul att träffa alla sofi's härliga vänner.
men ändå kom jag upp imorse, åkte till skolan, de har varit helt onödigt, vi skulle städa. men jag jessica och olivia bråkade med några i klassen, som vi även gjorde igår. så vi fick sitta i samtal med kuratorn. haha, hatar alla i klassen, och dom hatar oss!
sen ska jag tillbaka till skolan, för vi har avslutning idag. så niorna ska ha uppvisning och vi får våra betyg..
nu vart de riktigt långt inlägg (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0