packa idag

hej alla glada!
idag försovde jag mig så där mkt igen, jessica ringde och väkte mig när jag borde suttit på bussen. så jag kom till stallet senare, förresten när jag gick från bussen till stallet var de nån tant som var ute med ett barn (typ 15 år) men dedär barnet var tyå cpskadat eller nåt, hon kunde knappt lyfta benen, de var bara de jag såg bakifrån. sen när jag skulle gå om dom på vägen så frågade tanten om jag kunde hjälpa henne att få sin dotter att gå över diket. så hon bah du kan väll hålla henne i andra handen, de kändes lite dumt att bara gå därifrån. så jag tog tag in barnets arm, och de såg jag henne framifrån, usch säger jag bara. hon typ grät jättemkt, de rann jättmkt slem från hennes mun, och han hade jättemkt snor i näsan. haha, då hade jag bara lust att springa iväg. men jag kände mig tvungen att hjälpa till!
när jag kom till stallet skulle berit precis gå med conman, så jag borstade av honom. när dom gått hängde jag runt med jessica tills dom kom tillbaka, då borstade jag lite, sen gick jag och åt lunch och tittade jag lite på hoppspecialen.
sen borstade jag lite till på conman och sen öppnade jag min juklapp fick av inger och tobbe. de var en korg med grejer i, presentkort på hööks, godis, mascara, läppglans, badskum och en handduk med en söt rosa orm på. jättegulligt av dom :) dom fick även sin julklapp, glömde att ta kort schabraket, så ni får inte se hur de ser ut, eller inte nu iaf (; jag satte också upp bilden i conmans skåp! jag älskar conman <3
nu ska jag äta och duscha, sen är de bara packa som gäller. vill verkligen inte glömma nått imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0