sista ridningen, första julklappen

hej, nu har jag precis kommit hem från stallet.
red lektion på morgonen, jag hade nikita och vi hoppade. de var kul, men vart lite osäker när vi hoppade som högst.
Som avslutning delade vi in oss i två grupper och hoppa en kort bana på tre hinder som fort som möjligt och alla samtidigt. jag och nikita tog täten och körde på som fan, shit vad snabbt de gick! och mitt lag vann (; nikita var så duktig <3
efter lektionen gick jag, vanessa och emma till cafeterian, och kladdkakan kostade bara fem kr! Sen var jag lite med jessica tills berit kom och vi tog in hästarna, spolade av conman. sen fyllde jag påsarna och borstade tills mamma kom och hämtade mig.
nyss kom mormor och morfar och lämnade en julklapp eftersom att den är jobbig och släpa med sen ikväll. och jag öppnade den och det var en stor tygtavla som jag ville ha. de är en stad, med en bro och vatten. sen ser man allt ljus, jättehäftig tycker jag :)
nu ska jag äta ocu duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0