nyårslöfte?

idag var jag och mamma först i skärholmen. de fanns inga fina klänningar att ha imorgon på nyår. så jag ska ha ett linne med en tröja och tights från gina tricot, de låter tråkigt men jag är nöjd. sen hittade jag även ett  par jeans där, igentligen gillar jag inte jeans som inte sitter tajt. komplecerat, men domhär var ganska balla. men ni kan få se bild på nyårsoutfit och jeansen imorgon. sen hittade jag ett par svarta boots och en svart väska från bianco.
sen åkte jag till stallet, conman skulle ut i hagen igen då. så jag fixade lite annat, sen efter en timme tog jag in honom igen. då borstade jag av lite snabbt. sen skulle jag hem. fick ett gulligt sms
hemma så duschade och packade jag, sen hämtade vi upp jerry och madde i rönninge. sen åkte vi mot söderhamn.
och nu är vi här, fast vi kom fram tidigare!
imorgon är de ju då nyår, och jag vill ha ett nyårslöfte. för de är kul att ha ett mål, sen om man klarar de är de ännu roligare. men jag vet bara inte vad jag ska ha för nyårslöfte. nån som har något förslag, eller vad har ni för löfte? de är ännu roligare om man har ett löfte med någon annan också.. (;

Kommentarer
Postat av: camilla

vem var sms:et ifrån? :P



jag ska typ ha att inte äta godis mer än på lördagar, haha :P

2008-12-30 @ 22:04:35
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0