(19 dagar)

i <3 u, ursäkta mig för minen (haha)

idag har jag varit hemma från skolan, hade jätte ont i magen när jag vaknade.
men jag har iaf pluggat lite iaf, har nästan skrivit klart hela svenska berättelsen. jag hatar att skriva berättelser därför är den typ sjukt töntig. sen måste jag göra nån tvättgrej som jag måste lämna in imorgon.
ikväll ska jerry spela match, så jag ska följa med och titta. men tydligen så låg de långt borta och matchen börjar halv åtta. så vi kommer komma hem jättesent!
imorgon ska jag iaf till skolan, sen ska jag ha utvecklingsamtal. och sen ska jag till stallet och ta hand om conman <3
jste, min lärare kommer döda mig. för idag var de sista chansen för simningen, men jag hade ändå inte kunnat simma pga andra grejer.

Kommentarer
Postat av: v

kommer du på onsdag? :)<3

2008-11-10 @ 17:09:00
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooj vad lite du ser ut ;)

2008-11-14 @ 17:29:50
URL: http://emelieochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0