borde plugga mer!

imorse försovde jag mig, så jag missade två bussar. men jessica försovde sig också så jag slapp gå ensam.
när vi kom till skolan var morgonsamlingen slut och vi hade ändå fadder. jag vet inte vad jag höll på med på morgonen, skulle jobba matte med frejd, men sen hamnade vi vid datan, så jag skulle köra körkortet. men linus störde mig.
efter lunch så gick jag på no fl som handlade om gener och massa grejer, men jag hörde inte så mkt för att linus störde igen. så jag ska nog gå på den fl igen. sen gjorde jag inget mer, eller jobbade lite eng för att jag fick ångest över skoldagen. jag jobbar inte lika bra när inte jessica (min lärare) är i skolan för hon peppar och tjatar alltid på mig annars, och nu gör ingen de.
efter skolan åkte jag och jessica iaf till stallet, fixade till conman, hade "lektion" för j & c, och sen borstade jag på conman och fixade de sista till hästarna innan vi åkte hem.
nu ska jag duscha och sen sova så jag kommer upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0