dålig uppdatering

måndag: första skoldagen efter lovet, de tog död på mig. sen på kvällen kollade jag på jerrys hockeymatch.
tisdag: först skolan, sen stallet och tog hand om conman, påkvällen var de special. trodde verkligen att bettan sa att jag skulle ha banjo, men jag skulle ha belle. så då var jag inte lika taggad, men de gick väl bättre på slutet så hon kopplade av mer och då vart hon finare. efter ridningen sa jag och jessica hejdå till orame <3
idag onsdag: har jag varit i skolan, kom försent för jag missade bussen. har jobbat ganska bra idag. sen var jag i stallet, tog hand om conman och  frös ihjäl. de har varit jätte mkt dimma idag!
och sist men inte minst så togs orame bort idag, vila i frid <3

  
1. orame i beteshagen, 2. jag & spirit, jessica & orame, 3. jessica & orame.
alla bilder är från ridläger sommaren 2007 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0