happyday

idag i skolan har haft upptakt fl i no, hatar kurs. de tar upp så mkt tid! sen var jag på idrott, de var sjukt kul faktiskt! till lunch fick vi soppa, och bröd! efter lunchen skulle jag igentligen jobba kurs, sen matte. men de slutade med att jag jobbade lite med bild, eller jag typ klistrade på några bilder på ett papper. mer fick jag inte gjort för att linus satt där, jag och jessica hade kul iaf.
efter skolan åkte vi till stallet, där tog jag hand lite om conman. <3 sen kollade jag på jessicas lektion, de var kul hah. sen kollade vi på gruppen efter, jag älskar hur vissa av dem rider, dom är så duktiga! sen kollade vi på två lektioner i stora, dom nya gick med. dom såg fina ut. måste bara berätta att beylie (stavning?) har preciiiis samma skritt som arnie, så jag vart jätteglad! alexandra var lite busig då också, hon berättade om sin "kalsonglåtsaspappa". sen åkte vi hem, nu ska jag duscha.
idag har jag varit på så bra humör, jag är så glad bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0