ingen rubrik

torsdag: först skolan, sen var jag hemma och pluggade
fredag: var först i skolan, redovisade matte och blev nästan klar med svenskan. alla som gick förbi lyckades skärma mig och frejd när vi satt i grupprummet och jobba. efter skolan åkte jag med jessica och amanda till skärholmen, skulle igentligen inte köpa ngt. men köpte en t-shirt/tröja från newyorker och ett par guldiga örhängen från glitter. efter de åkte jag hem och kollade på idol, johan ska ut.

och idag så har jag varit i stallet. red lektion på morgonen. vi hade dressyr och jag fick nikita. de gick bra och hon var verkligen jätteduktig! vi tränade lite skänkelvikningar. vi hade mickis på slutet för att anna var tvugen att gå för att cenna hade kolik.
efter ridningen gick jag och åt med linn och emma. sen gick jag upp och smörjde, borstade, mockade och fixade till conman <3 innan jag åkte hem vid två.
nu ska jag försöka lägga in designen!


nikita i hagen <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Om du inte grejar det är det bara att hojta till :)

2008-11-22 @ 19:26:00
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: c

du var helt omöjlig att få tag i, ringde dig jättemkt!!

2008-11-22 @ 19:59:05
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0