jag vill

idag är en happyday. = jag är glad. var i skolan först, och eftersom att jag var glad så fick jag inte så mkt gjort. va iaf på ma kp och ritade de sista skisserna till bilden. sen målade jag lite teckningar som jag gav bort till gott folk.
efter skolan åkte jag och jessica till stallet, och de va iskallt. i stallet fixade jag först till conman, sen gick vi på luciaträning. sen stressborstade jag på conman. sen gav vi maten och så gick jag ner.
sen var de dags att rida, hade banjo. och jag gillar verkligen att rida honom, men jag lyckas inte få till de. de är så mycket att tänka på eftersom att han inte är den piggaste men jag klarar inte av att tänka och göra allt samtidigt. han var lite busig i galoppen och drog iväg massa, fast de va nog bara för att han var rädd för calleponken. (;
nu är jag hemma och har precis ätit, och mamma har bakat lussebullar! överlycklig, de är såå gott!
nu är jag hes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0