nejtack vinter!

idag kom jag till stallet nångång efter elva, conman var ute så jag tog in honom.
borstade och smörjde, sen gick jag och åt med jessica, josefin och sofi. efter de borstade jag lite till,
sen kom jessica och tvingande mig till luciaträningen, men de var ganska roligt :) och efter de borstade jag igen!
sen mockade jag och fixade de sista innan jag och jessica skulle åka hem, men de tog ett tag innan dom kom så jag och tiger blev kompisar, sen kollade vi lite när bettan longera beylie.
imorgon är de först skolan, sen tror jag att jerry hade match så vi kommer hem sådär sent igen.
nu måste jag skala potatis, hah.
förrsten snöade de när vi hade luciaträning, jag vill iiiiinte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0