nörd

hej alla orangutanger!
idag har jag varit i skolan, haft sv kp. och sen har jag bara jobbat sv resten av dagen, blev nästan klar med steget, redovisning nästa vecka!
nu är jag ensam hemma, och kommer vara de hela helgen. eller jerry kanske är hemma.
men iaf, jessica kommer hit ikväll. tror vi kommer titta på tv, eller de ska jag iaf. haha (a)
imorgon är de stallet och ridning som gäller, vi har hoppning, så vi får se om jag överlever!
19.00 färjan
20.00 idol
21.30 fredag hela veckan
22.25 forts. idol
22.40 forts. fredag hela veckan
varför kör dom inte samma program direkt, ist för att avbryta mitt i allt och sen köra "fortsättning".


hittade en till härlig bild i vickans bdb
jag och zunni bygget i sommras

Kommentarer
Postat av: Viktoria

åå så härlig bild :) puss<33

2008-11-07 @ 22:21:00
Postat av: v

har du ingen bild på mig & zunni? :)

<3

2008-11-09 @ 20:18:36
URL: http://baravannu.blogg.se/
Postat av: v

har du ingen bild på mig & zunni? :)

<3

2008-11-09 @ 20:18:38
URL: http://baravannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0